varškės pyragas su kondensuotu pienu smaližiams

viename forume labai išgirtas buvo šis pyragas o kai labai giria kaip galima nepabandyti ir man :DDD taigi greit sumasčiau, kad nu noriu aš to pyrago ir ėmiausi veiklos virtuvėje ir štai rezultatas kuris visai neblogas, nors buvau įspėta nedėti viso kiekio kondensuoto, aišku ir nedėjau bet vis tiek man jis gavos saldus :) taigi pyragas smaližiams pats tas :)
gaminimas neužima daug laiko greitas ir lengvas

200 gramų sausainių gaidelis sulaužyti . Užpilti 100g. ištirpintu sviestu. Pakepti 10 minučių. per tą laiką sumaišyti 400 g. varškės su dviem kiaušiniais ir kondensuoto pieno skardine (čia jau patariu imti gerokai mažiau) užpilti ant pyrago. ir kepti apie 30-40 min kol parus.
aš pagardinau šį pyraga razinomis :)

Comments

  1. kaip smagu kad tavo skyrelis atgijo ;) visokiu mandrybiu prigamini saunuole !

    ReplyDelete
  2. zinok atgijo mano virtuve po tavo puslapiuko :) aciu tau reik sakyt :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šimtalapis pagal Cipciuką

Žele torčiukas

Obuolių pyragas